Tokrandigt!

Äntligen är det lilla randiga setet till skrutten helt klart!
 Nu är resåren på plats och alla märken fastsydda, både logga och storlek. Det är storlek 80 och det blev rätt stort, men barn växer så fort.

Det blev rätt så randigt, det blev en liten bandit.

I tidigare inlägg nämde jag de utklippta delarna som väntar på att bli ihopsydda, det är fortfarande en rejäl hög men jag har börjat ta tag i den. Näst på listan står ett par- tre orangerandiga bodysuits, och två par röda spralliga brallor till skrutten.

         




Kommentarer
Postat av: Mamman pysslar

Kul att du hittat till min blogg
för nu har jag hittat till din :)

2008-04-23 @ 21:10:43
URL: http://mammanpysslar.blogg.se
Postat av: Anonym

söt-skrutten!!! va duktig du är på å sy! :D

2008-04-24 @ 21:26:25
URL: http://linarutgersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tackar tackar!

2008-04-24 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0