Anonyma Tygshopaholics

Ja, jag erkänner att jag har problem.

Men jag kunde ju inte bara lämna de fina trikåtygerna i bingen på Ohlssons i vetskapen att någon annan skulle få göra mitt fynd!

Så, ja, de fick följa med hem, och ja, jag har redan massor av tyg, och ja, mitt försvar är klent, men jag är svag för tyg.

Det gick faktiskt till den milda grad en gång att jag förbjöd mig själv att handla tyg, och att gå in i tygaffärer överhuvudtaget.
Vilket jag också höll i flera år.

Ända till Skruttens ankomst. Nu frossar jag i fina trikåtyger.

Men den här gången ska jag faktiskt sy något åt mig själv.
En T-shirt ska det bli.
Min första i vuxenstorlek.

Vi får se hur det går....

Kommentarer
Postat av: Axelina

Det är bra, att erkänna sitt problem är ju första steget!

2008-08-23 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0