Äntligen...

....är de färdiga de 4 bodysuitsen som jag klippte ut för länge sedan, satte i knapparna i går kväll. Det blev två stycken blå och orange-randiga, och två vit-orange-randiga. De blev riktigt bra tycker jag själv.

Men nu är knapparna slut så jag måste skaffa fler. Får ta skrutten på en runda på stan idag kanske, tänkte gå och bada men basängen var upptagen fram till 10. Kanske ska gå till stan? Vi har fint väder. Kanske de nya shortsen jag sydde till skrutten igår kommer till användning i snart. De blev förståss väldigt stora fastän jag tog den mindre storleken. Ska sno ihop ett par mindre ikväll när skrutten sover. Och en tröja. Och en solhatt.

   

Kommentarer
Postat av: Axelina

hhaha vad roligt att du skriver att du bara ska sno ihop både shorts, tröja och solhatt. Själv så vet jag än så länge bara hur man ska trä tråden i symaskinen....:D

2008-06-18 @ 22:14:13
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0