Några spralliga brallor...

...från mitt byxmaraton. Tre par till Skrutten och ett par i ministorlek, bara för att det är så gulligt att sy smått och lite för att tygbiten inte räckte till något större. De gröna brallorna kommer det tillhörande tröjor till, tre stycken, förhoppningsvis ganska snart. Mina beställda overlocktrådar kom igår så nu kan jag lugnt sy vidare...

Men först måste det skrivas rapport. Suck. Tänk vad roligt det hade varit om man kunde göra det roliga först och sedan när man fick lite tid över kunde man göra det man måste!



Kommentarer
Postat av: Sara

Byxorna sitter nu på lillen, de blev faktiskt rätt bra, lite långa bara, men det orndar jag till nästa par:) Nu är jag nog fast, funderade igår på om jag ändå inte ska ge mig in på en matchande tröja till byxorna sedan.

2009-02-19 @ 08:45:46
Postat av: Nina

Ja, håller med. Det ahde varit mkt bättre om man kunde få göra det roliga först....

Fast brallorna ser riktigt fina ut. Och härligt med randig mudd, det måste jag införskaffa :-)



Kram!

2009-02-20 @ 08:19:50
URL: http://ninasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0