Väntar och väntar...

...på mitt paket från bokhandeln, men idag såg jag att paketet var skickat, så jag var tvungen att spåra det och det har passerat sorteringsterminalen, så det är nästan här! Har beställt mönsterböcker av Hanne meedom och elsbeth gynther, det verkar som om många använder dessa mönster så jag tänkte prova jag med. nu måste jag verkligen jobba undan så att det finns tid att sy när böckerna kommer!!

Skrutten gillade föressten käpphästen - eller käppdjuret som den också kallas - men vi glömde paketet hemma när vi åkte iväg och firade jul så hon fick den på nyårsafton istället.
"Kee!" utbrast hon (betyder paket) när hon fick se paketet.
Skrutten gillar paket, jag tror hon har det efter mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0