Leksaksswapen är här!

Skrutten fick ett jättefint swappaket fyllt med virkade frukter och bakverk!

I paketet fanns också en bit flanelltyg med kaniner och morötter, det har  jag just fållat i overlocken och hoppas att Skrutten ska godkänna som snuttefilt. Man kan ju inte ha för många snuttefiltar. (Speciellt i magsjuketider har vi märkt att det skulle behövas fler.) Men än så länge är det bara 2 av 4 som passerat Skrutt-kontrollen, jag håller tummarna på att nr 5 ( kaninerna) ska bli godkänd.

Skulle ha lagt ut bilder på paketet om jag bara hittat delarna, Skrutten har lekt med alla kakorna och frukterna så jag vet inte vart de är just nu, men så fort de dyker upp så kommer en bild!

Tack så mycket TKS-design!


Kommentarer
Postat av: therese

så kul att skrutten gillade frukterna och bakverken :) håller tummarna att snuttefilten går hem också då det är bra med flera

2009-05-23 @ 10:25:00
URL: http://tks-design.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0