bakstycket klart!

Nu ör det bara framstycket som ska stickas och sedan kan jag börja montera ihop min tröja. Det går ruskigt fort att sticka med stickmaskinen, det tog 1,5 timmar att sticka hela bakstycket och då blev jag störd av Skrutten ideligen också. Skrutten ville peta på nålarna och trassla till garnnystanet, inte uppskattat av mig. Nackdelen med stiskmaskinen är att den låter rätt mycket när man drar släden över alla nålarna, så man kan inte prata eller höra under tiden man stickar....

Kommentarer
Postat av: Julle

Hej! Har din blogg på bevakning så jag kikar in så fort det händer nåt iaf, är rätt nyfiken på din tröja, hoppas på att få se nån bild på den så småningom! :) Har praktik nu ända fram till jul så jag vet inte om jag kommer vara nåt mer i Umeå innan dess, men skulle det bli så kan jag höra av mig, det vore jättekul om vi hann luncha nån dag :) Hoppas det går bra för dig med pluggandet, är det examensarbetet du skriver parallellt med nån annan kurs eller vad är det för kurser du läser?

2009-11-16 @ 22:06:30
URL: http://pyssel.hobbyverkstaden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0