Tygköparstoppet hävt!

Vi har ju nu passerat nyåret och jag som lovat att inte köpa något tyg från och med augusti 09 fram till årskiftet, är nu fri att handla tyg igen.

Min tanke var dock att jag skulle göra slut på några av alla de fina tyger som jag har liggande i skåpen så att det skulle bli lite mer utrymme, men tyvärr har jag haft så mycket att göra hela hösten så det har inte blivit så mycket sytt alls.

... men jag är glad att jag gjorde den där fina munkjackan till mig själv klar.

Men den har ni inte sett än.

Egentligen har jag väl sytt en del men jag har inte tagit tiden att blogga om dem.

Hur som helst ska jag ta min examen nu, väldigt snart och det ska jag fira!!



Kommentarer
Postat av: Soffeboll

Det tycker jag är väl värt att fira, som du har slitit! Du kan fira med att köpa lite tyg kanske...?=)

2010-01-11 @ 21:34:37
URL: http://sofiasr.blogg.se/
Postat av: Axelina

Kommer du ihåg tyget med små kina flickor som jag haft uppspänd på en ram? Vill du ha det? Har tagit ner den och vet inte vad jag ska göra med tyget. Tror säkert att du kan göra nåt fint av det:)

Kan du inte komma och hälsa på snart föressten?:)

2010-01-12 @ 20:57:08
URL: http://axelinas.blogg.se/
Postat av: pennysson

soffeboll: jag tog faktiskt och handlade lite fleece och lite velour i helgen- för presentkort som jag fick då jag fyllde år...



axelina: hälsar gärna på, men pengarna tryter.

2010-01-12 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0