Vårswapen är här!

Jag älskar paket!
Speciellt de som kommer i brevlådan och idag fick jag ett väldigt fint paket i min brevlåda.

Det Innehöll ett jättefint prickigt tyg, en klänning till skrutten, choklad, små söta gröna husknappar, en virkbok för nybörjare ( dvs mig!) och en liten virkad krokodil (som inte var virkad av en nybörjare) och en grytvante i silikon som ser ut som en krokodil! och så ett kort.

Tack så mycket för det fina paketet Krumelur !!!

Sakerna till Skrutten slog jag in igen i paketet eftersom Skrutten älskar paket precis som sin mor!
Så det öppnades när vi kommit hem från dagis. Skrutten blev mest imponerad av  "koko-ilen" och grillvanten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Kul att du gillar paketet, det är så nervöst jämt när man skickat det!! Hoppas skrutten blir glad åt sina saker också!



Hemlige-swapkompisen!!!

2009-04-01 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0