Klipper till med saxen

Fick för en tid sedan en PIF i brevlådan vilket inte bara gjorde mig glatt överasskad utan också påminde mig om att även jag ska skicka iväg  två PiFar, (inte tre som brukligt, det var nämligen ingen fler som anmälde sig på min Pif då det begav sig... konstigt tycker jag, det är så himla kul att få paket...) men hursomhelst har jag ju ett antal månader kvar på mig innan deadline....och jag jobbar ju bäst under press..

I paketet låg ett saxhölster från Hugolle.

Så här skrev jag då jag fick den och det gäller fortfarande:

"Självklart kan jag ju inte motstå frestelsen att plötsligt slita fram saxen, snurra den ett varv på fingret, klippa till och sedan blåsa på den innan jag stoppar tillbaka den i hölstret. Så mycket tid jag kommer att spara på att slippa leta saxen hela tiden, sedan är det ju kul att kunna leka cowboysare samtidigt som man klipper till tyg!"

Skrutten blev också lite avundsjuk på mitt fina hölster och ville göra likadant.


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0