Måla måla måla

Håller på att måla om hemma så jag kan inte sy något just nu, det ligger grejer överallt. Hyllor har plockats ner, penslar spritts ut, maskeringstejp sitter överallt och jag är rädd att Skrutten ska lyckas få tag på färgen även fast jag gömmer bort den.
Skrutten har lärt sig öppna dörrar så nu sitter ingenting säkert längre!

På pyssellistan

- tröja och byxa till två olika bebisar på slut-ruvning
- 2 par byxor till skrutten ska märkas, namn och strl
- resår i strumpbyxorna
- Stjärnsetet till skrutten ska sys klart
- Själv vill jag ha en ny mössa och gärna en ny väska
- en liten skötväska till Sitty-vagnen skulle också vara bra


Kommentarer
Postat av: Axelina

Vad blir det för färger då? Har ni satt upp tapeten?:) Du måste visa bilder sen...

2009-02-13 @ 19:46:40
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0