Det enda jag sytt klart på lääääänge...

Här är necessären jag sydde till Purlywool >>>>>>>

PÅ hennes blogg kan ni följa hur det går för hennes projekt i tävlingen SO YOU THINK YOU CAN KNIT.
Hon har verkligen en spännande projekt på gång, hur cool stickning som helst! 3D-stickning!

I utbyte fick jag ett stickmönster till en snygg tröja som jag suktat efter ett tag.
Tyvärr ligger stickningen på is just nu eftersom jag har så mycket skolarbete.

Berlin var för de som undrar väldigt spännande. Det fanns hur mycket konst som helst att se, har bara sett en bråkdel! Det fanns många fina konstböcker som ville följa med mig hem, coola byggnader och häftig street-art. De hade goda falaflar och serverade grön öl. Man kunde även köpa bananöl på flaska, eller cola öl, eller kaktusöl. Ett ställe jag gärna åker tillbaka till med andra ord, men helst inte på gruppresa nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0