Randigt värre

Fick en bunt med härligt randig velour i 30 årspresent av goda vänner. Den ena tygbiten räckte till byxor och tröja till Skrutten. Den andra tygbiten, som är grön och brun (två favoritfärger i kombination) ligger och väntar på sin tur i skåpet. Det blir ju lite väl randigt om Skutten har både tröja och byxor samtidigt, men med en enfärgad överdel/underdel så blir det väldigt fint.

På mitt förra inlägg om stickarm så fick jag svar från Sara: ja, man kan få stickarm. Så jag tar det lite lugnt med stickandet nu framöver. Men jag ska ändå använda stickmaskinen på resten av tröjan eftersom slätstickning är dödligt tråkigt. Då kanske tröjan hinner bli klar också innan snön smälter bort i vår...



Kommentarer
Postat av: Axelina

Den ser ju väldigt skön och mysig ut!:)

2009-10-11 @ 13:33:34
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0