Dagens projekt del 2

När jag var på Ohlssons senast råkade jag också hitta en stuvbit med ett härligt mönster på som jag tänkte skulle bli bra som soffkuddar. Så jag snodde ihop två fodral lite snabbt och krängde på kuddarna. Det behövdes lite färg idag när det har ösregnat hela dagen och vi mest varit inomhus. De saknar dock stängningsanordning, men jag tänkte göra det enkelt för mig och slå i några tryckknappar på baksidan.

Varför är det föressten så att man på hösten när det blir mörkt ute plockar bort alla färggranna saker inomhus och sina egna somriga glada kläder med mörka murriga färger - grått, brunt svart - det är ju då vi behöver det lilla ljus och färg som finns kvar?! Vintern är lång här, det är mer än ett halvår kvar till ljusare tider!! Fram för mer färg i höst!




Kommentarer
Postat av: Axelina

åååååh vad fiiiina!! Vill också ha..måste också till ohlssons...

2008-08-19 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0