Åkpåsen är klar!!

Ibland går det snabbt att avsluta ett projekt och ibland blir det aldrig klart - det verkar vara antingen eller för mig.

Men nu har jag i varje fall gjort klart åkpåsen till sittvagnen i det grönrutiga tyget. Jag är mycket nöjd faktiskt.
Dessvärre är jag mindre nöjd med att jag i ett svagt ögonblick lånat ut digitalkameran till skrutten och nu kan jag inte hitta den. Så det blir inga bilder på ett tag - hoppas jag hittar den snart. Det enda som jag har är minneskortet som satt i datorn vid försvinnandet. Får kanske visa några äldre projekt til jag hittar den.

Har dock funderingar på en bättre digitalkamera, tips tas tacksamt emot. Vad ska man tänka på vid ev. köp?
Det är ju en djungel där ute.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag köpte faktiskt en ny kamera, dock en vanlig kompaktkamera, det blev en Canon ixus 85 efter inrådan av svågern som är typ fotograf (han fotar alla blommorna i Blomsterlandets reklamblad)Jag är jättenöjd illafall.Den kostade bara 1800:-. Min kamera behövde nytt batteri, det kostade 500:-!!! Herregud, lika bra att köpa ny kamera då när den dessutom var gammal och hade lite konstiga saker för sig ibland. Om du vill ha en bra kamera med vidvinkel ska du kolla efter minst 28 mm fick jag lära mig, men 35 duger gott. Sen ska Canon visst ha bra objektiv.



Vet du, jag har börjat sy lite smått:) Har än så länge fått ihop en förstor mössa till lillen och en perfekt mössa till lillens kusin. Sen ska bara inhandlas lite mer tyg för att sy grytlappar, de jag fick av dig en gång i tiden ha gjort sitt.

2008-12-08 @ 17:27:57
Postat av: Pennysson

Oj, tack för tipsen Sara! Ska gennast börja kolla efter ny kamera. Jag vet fortfarande inte vart vår kamera är.



Ja, själv har jag önskat mig nya grytlappar av tomten, de jag har är några jag själv gjort i slöjden och de ser ganska äckliga ut nu.

2008-12-08 @ 18:08:39
URL: http://pennysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0