Oj, vilket paket!

Ja, som bekant så älskar jag ju paket, specellt de som kommer i brevlådan.

Och idag så var det ett stort som kom med posten!

Skrutten fick en superfin tröja med bruna elefanter och ett par matchande byxor i velour med orange muddar. Men sedan var det en massa annat också i paketet, det var en bok: uppdrag Mamma, choklad (mums), grönt rättvisemärkt te (som luktar supergott!) en bit snygg grå trikå med stjärnor ( tror det ska bli ett par brallor), en bit band: "made by my mummy" och sist men inte minst en magnet-nål-skål! Precis vad jag behövde!

Tack snälla hemlisvän det var ett fint paket det förgyllde verkligen min dag!
Det kändes verkligen som julafton!

Nu återstår bara att gissa vem som skickat detta fina paket... (nej, jag har faktiskt inte tjuvkikat, än...)

Jag gissar på Vouffen! 

 

Och som ni ser är kameran hittad! Längst ner i hörnet bakom en av ryggkuddarna låg den nertryckt!

Kommentarer
Postat av: vouffen

Rätt gissat :)! Det var ett vouffenpaket! Hoppas kläderna ska passa bra och det andra oxå o att det smakar mums med det ätbara ;) !

Ha en riktigt skön jul!!!

/Åsa vouffen

2008-12-10 @ 09:56:38
URL: http://vouffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0