Nattarbete

Här på bloggen har det nte hänt så mycket på sista tiden men det har hänt desto mer hemma istället!

Här är nu resultatet efter allt mitt nattarbete. Klockan 01.45 såg mitt vardagsrumsbord ut så som på bilden. Nu är de flesta sakerna klara till marknaden (som börjar imorgon). Om jag inte hinner de sista plaggen så är det helt ok. Efter att skrutten lagt sig igår så sydde jag 7 timmar i sträck! Så det jag inte hunnit med nu det får vara.

På bordet finns bland annat detta: solhattar (hoppas på sol), byxor, t-shirtar, långärmade tröjor (som den på bilden), en kimono, haklappar, stickade bäbivantar med prickar, tunikor, stoppade smådjur i form av krokodiler elefanter myror och giraffer, luvor med hakband, rispåsar, bodysuits och lite annat smått och gott i storlekar 50 -92.

Allt är också märkt med prislappar med min logga och bloggadress, som jag knåpat i hop själv med hjälp av ett lite stadigare och finare papper, en skrivare, en hålslag och ett garnnystan.

                       


Kommentarer
Postat av: Axelina

Oj kreativiteten har flödat ser jag!:) Hoppas att du får mycket sålt på marknaden, får höras när du är hemma igen! Miss you! Kram

2008-07-10 @ 22:03:19
URL: http://axelinas.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan!

Du verkar ha hunnit göra en massa kul saker i sommar, hittar massa fint på bilden! Hoppas du har ett trevligt sommarlov!

2008-07-18 @ 22:06:07
URL: http://pyssel.hobbyverkstaden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0