Helgen som har varit.

Har haft celebert besök i helgen ända från Gällivare!
Det har varit en rolig och mysig helg! Jag fick fina chokladpraliner av min goda vän, som jag har mumsat på idag. De är så grymt goda! I utbyte sydde jag en vetevärmare att fästa runt höften. En sån är ljuvlig att ha när foglossningarna gör sig påminda.

Annars har jag börjat fundera på julklappar - kan man kan sy något till mannen? Såg ett trevligt mönster i senaste Burda på en munkjacka, den hade 3 prickar, svårighetsgrad 3 alltså, den är inte prickig - undrar om jag klarar av den utan att behöva sitta och sy alla nätter fram till jul? Några erfarenheter någon?

Kommentarer
Postat av: Axelina

Hahah kan du inte sy en prickig jacka till honom och se om han håller masken eller inte?;) Jag och Sara stod föressten och beundrade dina grytlappar som du en gång sydde. Man ser ju inte ett stygn var du har tråcklat ihop dem! Jag har tyg och vadd nu ska jag bara ha tråd så kanske det blir ett par nya grytlappar till slut!:D

2008-11-03 @ 20:59:38
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0