Scrappat och klart

För att slippa julhetsen har jag örjat med julklapparna redan nu. Var på en butik som sålde allt möjligt i pysselväg och tog och köpte mig en liten stämpel och dyna och har nu pysslat ett gäng julklappsetiketter. Men jag tror inte scapp är något för mig, jag tyckte det var kul i ca 20 minuter. Med risk för att stöta mig med riktiga scrappare så tycker jag att det är trist att använda färdiga stämplar till att göra saker. Fast det är ju roligare än något färdigköpt förstås, men jag föredrar nog mina älskade svarta tuschpennor ändå.


Kommentarer
Postat av: Sara

Min största önskan är att bli så pysslig som du, så jag bestämde mig för att jag skulle sy grytlappar...jag köpte tyg och allt och var helt taggad, vad händer...symaskinen pajar han sy några sick sack sömmar....så nu måste den till verkstad....suck...får se om det blir några hemmagjorda julklappar i år...



Åker ni till Ö-vik till jul? Kommer den 23:e och åker hem den 30:e så det vore ju väldigt kul att ses!

2008-11-10 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0