Pimpade stolar!!

Fyndade ett tyg på internet som kom med posten idag. Det gick lös på hela 11 kr!

Stod som bäst och funderade på  vad jag skulle göra av det när Skrutten föreslog att jag skulle klä om köksstolarna genom att ta och pinka på en av dem. Det var ett bra förslag tyget eftersom det gamla tyget började se rätt tråkigt ut (läs smutsigt). Det nya fyndtyget var nästan vaxduk, känns lite som tyg men går att torka av. Vilket är mycket bra när man har med småskruttar att göra.

Det hela projektet tog ca 30 minuter. Ett lagom fredagsprojekt. Och det blev härligt färgglatt i vårt kök, nu måste jag fixa ett par färgglada gardiner också så man får ny höstenergi.


                    
Fyndtyg                                       Kökstol                            En pimpad kökstol och en opimpad



Kommentarer
Postat av: Axelina

Ja det blev mkt bättre! Jag är lite sugen på att måla mina köksmöbler vita och byta tyg på sitsen till fårskinn...

2008-10-11 @ 00:30:23
URL: http://axelinas.blogg.se/
Postat av: Lina

va snyggt med den pimpade versionen!!!! kram!

2008-10-16 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0