Listan och katterna

Nästan hela septemberlistan avklarad nu, bara förkylningen kvar att bli av med.

Håller på att stoppa de små tygkatterna jag sytt. Skulle ha sicksackat kanten märker jag för att sömmarna har spruckit upp på vissa ställen. Bild kommer när de är klara.

Tavlan är också inramad och klar, men jag kan inte visa den nu, det är en present till någon som gillar att surfa på nätet.

Sedan ska jag sätta lite storlekslappar och namn i Skruttens nya kläder. Och sedan är hela listan klar.

Kommentarer
Postat av: Axelina

Tackar för vinsten!:) Krya på er. kram

2008-09-19 @ 19:59:27
URL: http://axelinas.blogg.se/
Postat av: Emeli

Tack för den fina lilla katten! Alma tittade intresserat på den när den kom ut ur paketet och gjorde några roliga ljud som påminde om en blandning av en kvävning och ett lyckotjut.

Hoppas att ni har det bra där uppe, vi hoppas att ni vill komma ännu längre upp i december, på barndop. Inbjudningar kommer så småningom.

Kram

2008-09-30 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0