Syfestival fångst

Såhär mycket tyg fick jag med mig hem från syfestivalen.

De understa är från E-slöjd, sedan är det några från MG-tyger och de två översta från Mjuka tyger. Det blev också en färdig t-shirt från kamelontdesign i filurtyget, stod och funderade på att köpa en stuvbit, men en färdig t-shirt kostade ungefär samma så då blev det en sån istället. 
Det var dessutom huggsexa om stuvbitarna så jag ville inte gärna hänga vid korgen för länge...

Hittade också 2 mindre tygbitar, en med det roliga barnmönstret med banditer och andra smågifurer på, och en bit med Fem myror mönstret.

Köpte även ett mönster för vuxna kvinnor så nu äntligen ska jag också få något sytt till mig själv!
T-shirten på mönstret ser väldigt fin ut, precis sån som jag trivs i, så jag hoppas att mönstret är bra. Ska testa så snart jag tvättat några av tygerna jag tänkt sy i.


                                        

Kommentarer
Postat av: axelina

welcome back anytime darling!:)

2009-04-10 @ 18:15:40
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0