Hej vad det går!

Det är så roligt med en overlock , och så fort det går att sy!
Det var svårt att slita sig från maskinen igårkväll- jag har kunnat suttit och sytt ett par timmar till, minst. Men kanske var det tur att det bara fanns lite tråd på rullarna som följde med, annars hade jag kanske suttit än. Nu måste jag bara ta och beställa mer tråd, vit och svart blir det till att börja med.

På bilden syns en tröja som jag just sytt klart.  Den blev väldigt stor. Har provat ett mlnster ur min nya mönsterbok av Hanne Meedom. Tyget är från E-slöjd och jag hade bara småbitar av alla färger så det blev en tröja i orange och grönrandigt.



Kommentarer
Postat av: Julia

Fin tröja! Härliga färger :)

Har gjort ett förslag på örhängen till dig nu i alla fall. Har lagt in en bild i bloggen om du skulle hinna läsa det här ikväll. Annars tar jag med dem till skolan imorgon så du får tycka till.

2009-02-04 @ 22:33:12
URL: http://pyssel.hobbyverkstaden.com
Postat av: Sara

vilken fin tröja, den ser så proffsig ut, jag det gör ju allt du syr:)

2009-02-05 @ 07:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0