Inget sytt idag!

Men jag håller på att städa bland mina sygrejer och dammtorka hyllorna, vilket behövdes, men oj så tråkigt det är....fast det kommer att vara roligare att använda alla saker nu när man kan hitta dem igen. Jag ska märka om mina lådor så att jag vet vad som är i dem  -  vi får väl se hur lång tid de får sitta kvar den här gången, innan Skrutten pillar bort dem.

Här är de virkade tofflorna som jag gjort klart ikväll, de är till Julia på pyssel.hobbyverkstaden.com, vi byter grejer - hon får tofflor och jag får ett par örhängen i grönt!

Men jag har gjort klart ett par andra saker med, men de är lite hemliga så jag väntar med att visa dem ett par dagar. Det är till lilla N och till Rosa russin som jag sytt några små saker...

      

Kommentarer
Postat av: Julia

Ah, snyggt! :D De ser riktigt mysiga ut!

2009-02-05 @ 23:34:42
URL: http://pyssel.hobbyverkstaden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0