Randigt värre!

Nu ligger paketet i posten så nu lägger jag ut bilderna. Kanske Mamma S råkar få se innehållet före det landar i lådan, men det gör nog inte så mycket, jag hade redan förvarnat och brallorna är mycket finare i verkliga livet än på bild!

Lilla N har fått en sprallig bralla i gul och blå-randigt. Jag tycker de vart riktigt bra hoppas att de passar också? Jag vill gärna ha ett utlåtande över storleken och passformen när de är provade. Glömde att tala om att byxorna har en liten öppning in till resåren så att den går att förkorta eller byta ut ifall den inte passar.





Sedan hade jag kvar en bit av ett flammigt bomullsgarn som jag virkade en liten boll av. De här bollarna är jättebra att ha inomhus då skadorna inte blir så omfattande ifall den skulle råka träffa vitrinskåp eller annat ömtåligt. Men den går också bra att bara tugga lite på.



Kommentarer
Postat av: Sara

Noah säger tack för dom supersnygga byxorna och bollen, den är faktiskt dagens favorit. Det är jättebra passform på byxorna och de är helt normala i storleken, kommer bli helt perfekt till våren och sommaren, nu ska jag ge mig på jakt efter några tröjor som passar:) (jag som har shoppingförbud av barnkläder)

2009-02-10 @ 11:29:18
Postat av: Sara

Nu blir jag lite sugen på att prova att sy byxor själv, det ser ju faktiskt inte så svårt ut, men jag undrar hur mycket tyg går det åt på ett ungefär? Och finns det bra mönster att köpa i affären? Jag letar febrilt efter snygga mjukisbyxor men hittar ju inga, tyger däremot hittar jag mycket av på internet....

2009-02-10 @ 12:54:20
Postat av: Axelina

du kan väl posta dig själv till mig nån helg, vill ha besök:) kram

2009-02-10 @ 20:39:12
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0