Äntligen nya grytlappar!



Hade tänkt vara med på en grytlapps-swap, det var tom mitt förslag, men jag lyckades inte anmäla mig i tid! Men det har varit mycket andra saker i mitt huvud nu ett tag, saker som ska göras, fixas och kommas ihåg, och då blir det lätt så att något försvinner i röran... :-)

Jag hade ju önskat mig av tomten, men jag fick inga, så jag fick göra dem själv. Men först har jag ju gruvat mig i en evighet för jag fick ingen grytlappsinspiration och sedan när jag började tog det ju bara en halvtimma att sy dem!

Speciellt förtjust är jag i fågelgrytlapparna, det tyget är så fint!
Båda tygerna har jag fått av min snälla farmor.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pennysson!

Tovesson här!



Vilka fina tyger du har sytt grytlappar av!

Var hade du köpt tyget till Mollys pujje?

Kram tove ([email protected])

2009-01-27 @ 08:53:28
Postat av: Pennysson

Hej hej,

tyget köpte jag på tradera i sommras.

kram tillbakst.

2009-01-27 @ 13:23:27
URL: http://pennysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0