Väldigt virkat!

Fick boken "Väldigt virkat" i julklapp av mannen, och den är jättebra! Massor av roliga projekt i den, men jag är nybörjare på virkning så jag har bara testat några småprojekt. Har virkat en lagom stor randig boll och en lite mindre randig boll till Skrutten. Den stora kan man ha att sparka på inomhus - skaderisken minskar ju betydligt med en virkad boll - och den lilla bollen ska Skrutten få ta med till morfar så de kan ha den när de spelar innebandy i mormor och morfars hall. Tänkte att vitrinskåpet nog borde tåla en liten virkad boll.

Sedan har jag virkat mig ett par svarta små örhängen eller ganska stora egentligen om man tänker på att de är örhängen - mannen tyckte vid första anblicken att de såg ut som små grytlappar. Hmm... vi får se hur de tar sig ut när de är monterade och klara och hänger i öronen...

Och dessutom har jag beställt böcker, mönsterböcker!
Har på känn att 2009 blir ett år med många nya härliga projekt ! (och några mindre härliga)! 
Dessutom börjar ju odlingssäsongen snart! Ja det blir fullt upp i år! Till hösten är det ju också tänkt att jag ska skriva mitt exjobb och ta examen, jag lär ju inte lida av brist på saker att göra. Jag ser fram emot sommaren, då ska jag kanske vara föräldraledig igen med Skrutten och bara mysa och bada och pyssla och påta på kolonilotten. Snart är sommaren här! 

Kommentarer
Postat av: Axelina

..och i sommar kan du ta med skrutten till Stockholm så kan vi gå på Junibacken och Skansken!:D

2009-01-10 @ 15:08:01
URL: http://axelinas.blogg.se/
Postat av: Pennysson

Vi får se om mina mammanerver klarar av det! Skrutten är ju mer vild än tam!

2009-01-10 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0