En PIF i lådan!

Vår kära granne som tagit hand om posten åt oss, hade idag innan jobbet lagt över allt i vår låda. Antagligen hade vårt klampande hörts, eller kanske var det tystanden som hörts medan vi var borta som talade om att vi var hemma igen...

I lådan låg en Pif från Hugolle, som jag anmält mig till för ett tag sedan. Det var en sådan där sak som man inte visste att man behövde men som känns helt nödvändig då man har en, det var ett saxhölster!

Självklart kan jag ju inte motstå frestelsen att plötsligt slita fram saxen, snurra den ett varv på fingret, klippa till och sedan blåsa på den innan jag stoppar tillbaka den i hölstret. Så mycket tid jag kommer att spara på att slippa leta saxen hela tiden, sedan är det ju kul att kunna leka cowboysare samtidigt som man klipper till tyg!

Självklart måste man ju ha ett sådant!

Tack så mycket Hugolle!

Actionbilder kommer inom kort...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0